Jahaja!

Snart kommer fisken åka över till din balja........Fan!!!!!

Dagen gick otroligt fort... Pappa ringde.... Skit fint ställe men tydligen vare fest stället....För ungdomar.. Vill också åka till grekland finns det någon finare plats?? vädret var på topp.....Bra där.... Inte långt kvar nu tills jag ska få ha sommarlov.. Mitt sista.......Nemo ska nog komma hit o gö mig sällskap på fredag mysigt... Älskar hundar.. Jullan ska nog också kommis... Nu måste jag göra mat....Kycklingfile... ovanligt???? Älskar kyckling o kebab. O lite wookis o gamm gratängen.. kanske inte pasar ihop men......................de e gott...Ska nog inte lägga mig så tidigt är inte värst trött.. Först ska jag hitta en film som jag kan ladda hem med kevin costner!!!

Bob marley - i shot the sheriff!(8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0