livet är underbart ibland

nu är jag tillbaka för endast ett inlägg för att berätta för er läsare som still is here................IDAG bokade jag o carrå resa till turkiet,alanya!!!!!!!!!!!!!HAPPY face... två veckor på fyrakingstjärnit hotell kleoparta dreams beach.. Standhotell...All inclusive.. Kan de bli bättre? pricken över iet var att syrran ringde o sa att hotellet är skit fint o king bra å hon kan ju turkiet ganska så väl så älska livet:D:D:D blir hamam....första dagen..:! båt turer mm... De blirr bra.. ska vara brun som fan..annars!!!två hela veckor.. var minst fem år sedan jag var två veckor.. de är det bästa.. o cet som aldrig har vairt de förut hon kommer få en upplevelse..Detta är vi värd efter alla surströmmm.,..... blev dyrt....8100 kr inte billigt,,, men ändå för förra året gick resan på fyra tusen å då vare en vecka utan all inclusive så de var ganska billig.. sen fick man ju ta avbeställningsskydd om svinnisinflueenssee skull ekomma till attack. mitt liv är king nu efter de här... hare bra tills nesta gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0