Tribute

Jobbet gick bra idag :_D roligt att träffa  tjejerna igen.. Länge sen sist! Johanna kom sen o vi kikade lite sen följde hon  med mig på ica maxi... Blev tvungen o handla mat för pengar ja fick av pappa......skönt o få välja själv:S drog på med två fläskfile, wook... skit god pasta vet ej vad den heter emn den e king.... sen blev de lite vanligt sen sån där färdiggjord potatisgratäng... kan nog inte gö en sån själv tyvärr.. fan kan inte ens göra pulvermos så vettegreven hur denna vecka kommer se ut... Men frågan är nu... När her man in det i spisen?? en lampa ska väl tändas sen kan man he i din så de är riktigt varmt:s.... Sen hade jag lite panik vad man ska ha potatisgratängen i...... Porslin går  de???? äh får hoppas på de... Och det bästa är att de blir chips o dipp och kevin costner ikväll :DD:D: de går en skit bra film med han på trean som jag redan ha sett :D den e king.. Nej nu ska jag fixa mat o städa mitt rum..



NEE JA glömde och ta tid på gratängen.. sen blev jag skit äcklad av allt... fan de smakade plast... de blir ju så när man köper allt färdigt.... sen när man står där o små äter innan så blir man ju förfan mätt innan man ens ha satt sig:S fick fan inte i mig mycke... men chipset och den bästa dippen ska i sen iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0