Gud vad gott

Det bästa hade varit om det varit lite varmare idag att tagit sitt pick och pack in till stan och sätta sig o ta en iskall öl och snacka skit med sina vänner..De hade varit kanon.. Men i sommar hoppas jag på en sån dag!! Eller hur linket? När kalle är utomlands ska jag underhålla dig med detta.. Så dagarna går fort.. de blir en upplevelse... de blir bra... Nu ser jag OC och imorgon ska jag jobba efter praktiken.. Blir också jobb på nationallllldagen.. Stockholm blev inte av.. Får hitta någon trasa här hemma...Sad but its truee.. Life is life.. Nu blire åter till OC där psyket Oliver tar öven scenen. Kanske blir en tur sedan att umgås med julia.. fårse om krafterna finns kvar sov alldels för dåligt inatt.. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0