Sam's town

Söndagen blev det max som vanligt med Matilda.. Hände en skit hemsk sak senare runt kvällen aldrig mått så dåligt.. Paniken spred sig och jag gjorde det dummaste man kan göra.. Fyfan men idag har det lagt sig och verkar vara lugnt.. Annars ligger man risigt till.. Senare på kvällen åkte vi runt jag matilda erica o fia.. Bestämde oss för att besöka knacktanten i Indal men fick inge knack.. Hon kanske har slutat knacka.. Men var fortfarande lika rädd som jag var när jag var 6 år... Besökte kor också.. Fan vad söta dom är.. Ville bara pussa dom men deras andedräkt var inte så rolig.. IDag blev de ingen skola eftersom man var  hemma 2 ungefär.. Eller gick o la mig.. Orkar inte bry mig.. Hade egentligen muntligt skit på svenskan men tror de inte kommer påverka så mkt eftersom vi läser svenska b i trean också... Nu har jag tagit sommarlov redan.. Lika bra.. Hejdårå!

The killers!!!


 fia..gö om min blogg??? skriv på msn eller dra en add som jag inte har dig dåårå

Kommentarer
Postat av: fiali

fan heteru på msn då???

2009-06-09 @ 00:12:17
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0