(8)(8)(8) jag lever mitt liv... ja lever fför musiken i din lilla skohål

Fan alltså. Nu är jag riktigt jävla ursinnig... De där jävla vårdcentralen..... Nu ska vi boka tid så dom verkligen gör en odling på detta.. Har säkert fått fel medicin nu 2 gånger i rad.. De är bra en vecka sedan kommer dessa tryckningar o sveda tillbaka. Fan allla på mammas jobb tyckte det var helt otroligt dåligt att dom inte gjorde en odling så man verkligen få se den rätta bakterien och därefter få rätt medicin.. Känner ett dåligt avtal med dessa idioter... Sen har man fått en liten vagel i ögat.. Bara motgångar.. Nu sticker jag snart.. Fick med mig en fin skjorta och en par fingervantar från Gina, gick även bra å jobba.. Hejdå.. Nu har jag nyss ätit fiskbullar,detta var ett underbart liv. ELLER HUR???? Siitt fiiiifan..ta bort emma (mahmuts braa svenska stavning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0