är så jävla less på din jävla speciall behandling

Fan vi allla har väl de lika jobbigt som dig om inte värre?????Börja visa att du uppskattar de människor hjälper dig... Fan snart kommer du måsta stå på egna ben.... gud vad irriterad jag ä rnu...


En sak som är tråkig med resan är att jag kommer inte kunna jobba under höstlovet.. de är tråkigt


Imorgon ska jag inte på praktiken, hostar om en idiot å är nog inte så trevligt å stå o hosta på kunder rätt ut. Så jag stannar hemma.. Tror jag skrev detta i de tidigare inlägget.. Men mitt minne är ju så jävla dåligt.. Fan gick runt o leta mobilen förut också låg den i fickan i byxorna som jag hade på mig.. Har blivit helt jävla yr jag. Har inte börja packa eller tvätta.. Hela lördagen går bort så hur fan ska jag hinna? SKa ju städa hos farfar på lördag och sedan färga farmors hår också.. Kan säga att min stress kommer sakta men säkert.. SKa ju hinna sola också hade jag tänkt på lördag.. Är så jävla stressad nu så det finns inte. Måste köpa chips som man kan ha på tåget också.-.... .Satan!!! nej nu ska jag försöka dämpa stressen.. Men jag är så jävla stressad som människa så kommer väl dö innan 20.

Tror yrheten som har anlänt i mitt sinne kommer från sjögren


Will you ever love me again? Time will tell.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0