det här med bloggning?

vad får man ut av å blogga.... Vad ger de för mening.. Detta är bara en tidsfördriv för mig.. Kanske man ska lägga detta på hyllan som en viss person sa.. känns meningslöst o tråkig nu.. får inga roliga kommentarer o sen finns det inte så mycke att kolla bak på senare i livet eftersom det händer inte så mkt alls.. De är ju nu de ska hända grejer studentåret o här borde skrivas roliga saker men inte då... But...what to do. Nåväl.

Skolan idag var king:D hade en skit bra typ föreläsning hela dagen. Grabbarna sist som berättade om sin tid efter skolan var king:D Av deras upplevelser i världen efter skolan gör mig så in i helvete pepp o åka ut o resa efter skolan:D De ska jag göra.. Nu har man gått i skolan i så många år så nu är det dags att gå ut å se världen..tänker inte börja jobba det första jag gör iallafall, här ska resan.. Sjögren. DU missade ganska så snygg föredrag av två killar... ÅCH din drömlåt spelades i en av deras video från thailand där han jobbade guess song!!!! WHEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSYOURHEADAT!!!! Du skulle ha dött bruden.. Converse o grejer kan jag säga nå mer?? ÅÅ DREEEDS! Nej nej.. Nu såg jag att alla mina kläder låg huller om buller så jag ska städa lite där..

I helgen blir det mys hos syster på fredag och sedan utgång på lördag med linnet. Länge sedan så detta kan bli roligt, karl är borta då passar bruden på ;);););). Närå. Hör av er om någon känner ett sug att hänka.. detta kan bli fun faktiskt. Bye then

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt less, men som sagt så vaknade man fyra... jag kanske hade hunnit..... 17 timmar för sen, men inte om jag hade stressat kanske.... eller....

2009-10-08 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0