Dont bring flowers!

Gårdagen.. Ja vad kan man säga. Jobbade till fem sedan kom lidin o hämta mig o vi for till carrå för att fixa oss. Runt halv 8 åkte vi iväg till tobbe o drack där.. men vid 11 tog det slut för mig.. Inte så bra, blev nämligen för mycket för mig. Linnsan ställde upp och hämta mig, gick o la mig.. Spydde i sömnen över hela jävla databordet,golvet, sängen o i ett glas.. Inte bra.. Detta var fan de värsta jag gjort. Men roligt var det att träffa alla igen :) Nu ska jag fixa mig för att sedan jobba...
'
haha även att jag pratade med veli i fredags, trodde de va skit billig ja för de var de sist men efter en timme så får jag ett sms av halebop.. ditt kort är snart tomt.. haha då rök 100 kr . Nej nu ska jag faktiskt sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0