Jahaja.

Igår såg jag idol.. Vad kan man säga? de personer med barnrösterna o som inte kan ta en ton får vara kvar men carolina(om de var hennes namn) hon var ju förfan king kanske inte igår men förut o hon har verkligen en jävla röst. Kom ihåg förra veckan då fan hade man gåshud hela programmet när man hörde na... Nu är de ju nästan bara grisar kvar... Tove, nicklas, reza är väl dom som  har lite fum om musik som är left.. Den där erik är ju som alla andra EMD, Danny, Darin.. Klarar inte av en till sådan.


Senare idag ska jag på hockey med cet tror jag.. Men har aldrig varit så här dålig på över ett år.. Men de är ju så att en gång om året blir jag skit sjuk o nu har den tiden kommit....Örnon,hals,nacke,rygg värker...... Kan inte ens hosta för då värker hela kroppen till.. Men nu måste ja blåsa löshåret innan de blir mer katt en vad de redan är...

En sak vet jag iaf vad jag ska göra när ja kommer hem från turkiet:D Ska beställa klipp&färgtid och slinga mitt hår så de blir mellan blond, sedan måste jag beställa nytt ljust löshår...MEnalltså ska inte bli blondi2... Lite halvt sådär:D Sen ska jag klippa mig också, spelar ingen roll hur jag klipper mig för löshåret ska ju in några dagar efter men mittbenan ska va kvar också kanske jag gör lite i Jonnas stil med lite längre fram.. Deeee ee snyggt.. Men hejdå




helt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0