Ne man måste ju vara idiot för att va mig

Jag hade totalt glömt bort att vi skulle besöka mittunveristetet så jag klev upp halv sju imorse för å hinna med bussen. Direkt när jag anländer till skolan ringer sanka, sannaste vännen....Hon berättar detta o jag började nästan grina för att lessheten antog mig...Som tur ska hon hämta mig här halv nio så drar vi in till stan:) Lite rädd å åka bil nu, åkte med pappa ner till bussen imorse.. SVIN HALT!! Kommer fan inte våga köra i vinter.. inte alls bra



Dessa skor såg jag på en kund i söndags! Tror aldrig jag har sett så snygga skor i mitt liv.. Vill ha dom så jävla mycket, men ni kan ju tänka mig min längd då? Om dom finns kvar i butik ska jag fan köpa dom i vilket fall, och om min lön tillåter.. För dessa är dessa är ett måste!! Grymt mer snygg i verkligheten dessutom!

Nee kunde inte ladda upp bilden.. får visa er helt klart när jag kommer hem!!!!!!!!!!!!!!såå jävla snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0