Sug på den du

tar för all säkerhet ikväll på mig vinsten för timrå ;)Ska nog börja fortsätta gå på matcherna för då verkar dom ju vinna.....

När ja åkte hem från hockeyn, tror aldrig jag mått så dåligt...Fick svänga förbi och hämta en alvedon hos mormor, en större sort. Köpte kebabtallrik med oss hem vilket var väldigt gott, nu mår jag faktiskt bättre så hade kunnat tagit en öl om jag ville men tror jag avstår,.. Ska väl ba sitta hemma o tråka ikväll jag.. Mest av allt hade jag velat gått på Aveny på HOFFIS!! Satan var less jag är att de kommer sjunga om folk där.. men man är ju inte 20 ..... alltid ska man känna sig liten.... Kanske man tar mammas leggg.. Henne är man väl lik på åldern?
Näää men nu sticker jag då å tråkar runt hemma med hundarna.


Om inte något intressant dyker upp här i timrå under nyår och att resan om 2 veckor bli kanon så kanske man dyker ner dit istället...Sägs att de ska vara ett jäkla drag under nyår i Alanya.. Inte av turister utan turkar dårå.. Men trivs att umgås med sådana trevliga människor faktiskt, inga sura miner eller tjaffs eller några onödiga kommentarer läggs.. Nä vem vet... Kanske lite långsökt.. Men man vet aldrig hur nyår slutar........Haha man kan ju bara tänka tillbaka på förra året.Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0