Vem fan är foki???

Fokis kanske det var inte fan vet jag.. Har aldrig hört talas om människan och hon vann årets blogg också..eller vad man kallar de, gick in på henne i vilket fall och får se en jävla massa rosa och skit.. Vafan är detta för människa??? detta måste ju vara ett skämt, fanns inget intressant där alls att hitta.....Men som sagt är jag inte så inne i detta med alla "kändis" bloggar... HAha de var som sagt Linnket som fick mig o läsa paow,kissie o alla dom där fjantarna o alla deras .... dåliga bloggisar....men jag är mer för bilder än text.. Nej nu måste jag snart gasa till jobbet.. goodbye my lover.













1 fucking week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sen drar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0