Vilken trevlig söndagsmorgon.

Sug min söndag, imorgon har jag prov.. Varför sparar jag allt till sista dagen? Kommer måsta göra handeln imorgon också o de blir också sista dagen. Har haft hela veckan på mig nästan.. O psykologin IN MY ASS! Denna jävla text is killing me!


Dagen börjar inte bra eftersom ja gasar upp på toan också spottar jag blod.. Mamma förstår inte att detta är allvarligt så hon ba: Men emma....De är ju vanligt om du har ont i halsen... Fan, detta mår jag skit dåligt över.. Kan ju vara hur allvarligt som helst... Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite till provet, har bestämt mig att jag ska läsa alla sidor om 3 ggr sen får de vara sluttt.


Dröm skön sOBER helg har det varit, behövde verkligen detta...Synd bara att jga var sjuk-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0