YES LINNKY!!

Reza helt klart bäst igår... Fan livet var underbart när den största sopan åkte ut dvs camilla.. Nu äre ba erik,eddie,rahibbiii eller va fan han heter som ska försvinna sen är det de bästa som är kvar.. erika, vette greven om henne... hon är lite ostabil.. o den där rockkillen kan han också försvinna.. Men eddie var faktiskt bra igår med hans MJ låt... Men han gjorde så att karolina åkte ut så han  kan sticka.. Nu ska jag iväg å jobba sen ska jag till carrå å dricka några lätta öl å prata minnen elle? hahaha


men jag är sur att ingen göra dirty diana igår!! De hade varit kung!!! reza på den!! de hade varit livet.

Kommentarer
Postat av: sjögren0

JA, vart fan var dirty diana, de tänkte ja inte ens på! dumjävlar... den hade jag tagit iaf.....

2009-10-17 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0