Dont let gooooo!!! UN AMMMOOOR!

Hej hopp..Nyss varit på en runda med dogsen..Morre ska alltid bajsa fan två gånger..Ändå äter inte karln något alls nästan. Och nemo är helt jävla sjuk..Helt uppe i varv hela tiden.. Håller på å bryta ihop..Han skuttar och flyger omkring mig vart än jag är...O båda två på en gång när ja öppnar kylskåpet då kommer dom flygandes i ett plan. MEN WHAT TO DO?

Igår satt jag uppe till halv fyra.. Men inte är jag trött för de elle..Imorron äre skolkort.. Trodde man skulle hinna dra en runda i solariumet eftersom utlandsfärgen is gone men inte då.. Är ju hundvakt...Absolut acceptabelt. Nu kom nemo..Orkar inte... Vill åka till turkland nu...Pratade med deturarna idag.. måste åka från arlanda...Men king för resan gick på morgonen så man kan supa på kvällen ;) Sen är detur ett stort jävla skämt..Hur kan man ha mage?????? DOm har slarvat bort våran ersättning från resan på 2314 kr... Jaha dom har slarvat bort den, sen tvingar dom oss och ringa runt o leta efter den...Är  detta tacken för att man åker en svindyr resa med dom??? Vilka svin....Vilka jävla svin....


Nu väntar jag på att det där brud programet på trean ska börja..... 20 min kvar... Har inte pratat med veli idag lite sad...Men han skulle ju inte komma in på 10 dagar pga av stresset mellan oss..IN MY FACE!!!! Han har säkert varit inne när jag varit inte inne på msn :( SAD:::::::::::::::MEN NU sticker jag.


Sen har jag tappat bort snusdosan???? VAD I HELVETE den var ny... Kan verkligen inte hålla koll på saker jag. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0