DUR ASKIM

En sak ska jag säga först......Nä så klart ska man behöva höra saker så fort man kommit hem.....VAfan går folk runt o snackar om en sak som har hänt inom min familj inga allvarligt men jobbigt för den människan... fan äre här ett skämt...någon som jag har sagt detta till kan inte ha varit en sann.....Vafan går folk runt o snacka om att det har hänt en hemsk sak....................vad i helvete?????? bra att du sa de sanna..............


Sen så...Saknar jag veli!!! En kille som jag träffat i turkiet.. helt otroligt.. en turk.. så jävla bättre sjukt o roligt o prova på något annorlunda....o jag som har sagt::::::::::: inte turk..skit... jag tar tillbaka allt.. tror inte jag har träffat så underbara människor där nere förut.... Nu väntar jag på att vet kanske kommer in på msn.. men han jobbar ju på king Norden....Bästa stället....Det flög strawberry da... nåt.. Frysen drinkk.... happy hour... råkade beställa fel.. skulle ha 2 också fick jag 4 ... de var underbart....jag vill faktsikt tillbaka och jag ska ta en trip dit ner för att träffa baby under sportlovet... hoppas att cet vill följa md mig men hon gillade inte deras toalett..SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kuken i arslet på mig... tror ja har fått urinet också...........kanhända av alla blötbadkläder...............................................................Haha fan denna resan har varit kung . kan inte beskriva med orden....på norden...

Sen vill jag säga...................Inna - Hot . Kingaste låten.... Akcent-thats my name..... kan det finns nå bättre låtar just nu?? ikket i pupp... ska bli kul att säga hej imorgon på skolan.. börjar 12..kanske kan bli kingare... nej ikkke.............................jag saknar alla på norden så jag dör faktiskt. det bästa var när jag skulle äta soppa när jag var lite full.. tänkte inte på vad jag gjorde också råkade jag spotta ut den rakt över bordet för den var så het... hahahhahahhahahahhhhahaha sen så när jag skulle bita en bit av en tomat så råkade jag skvätta tomatsaft över hela velis ansikte och deras gardiner.... bra där...

Sen när jag o veli sov... hahahahha då vaknar jag av att jag lägger av världens största brakare så jag väcker veli och han flyger bara upp... så pinsamt... hahahhahahahahha men fyfan att jag sket så jävla högt i sömnen ... kan detta vara möjligt? gjort av med 9000 kr i fickpengar även fast vi hade all inkluv.... fast vi var ju aldrig på hotellet så.. sov kanske där 2-3 dagar.....resten var man vaken hela nätterna och sov hela dagarna......sista dagen var jag vaken hela natten med veli.. inte så pigg.otroligt underbart 

alla där nere tyckte jag var sämst på engelska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0