Earth song

Igår var det en trevlig kväll med Lelle och Carrå.. Sov över hos cet.. Fick ta en uppstigning väldigt tidigt.. Inte så roligt för man hade ju druckit ett par glas tidigare med carrå o lelle....Jobbet var jobbigt idag..Fan vad folk.... nu måste jag bajsa tillbaka snart.. o skriver mer



fem minuter senare...

Im back..Fan detta var skönt... iallafall så... Ja jobbet tog knäcken idag faktiskt. så jag fällde en tår på väg hem... Nu ska jag städa rummet och sedan färga mitt hår.. tänkte ju bli lite ljus MEN! De blir faktiskt brunt.. Sen ska jag faktiskt sova om inte älsklingen kommer in på msn.. Nej nu måste jag fixa detta så det är klart.. BYE then.. Jobbar 10-18.15 imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0