Edward maya - stereo love

Rubikens låt har jag blivit besatt av.. Den lyssnas hela dagarna i mina öron....Turkiet resan flyger framför ögorna mina....... MISSSSSSS. Låten e king.. Ni kommer älska den.

Idag är jag ju ledig.. Men inte fan kunde jag sova ut. Vaknade 10.. det här är fan inte bra... cet..  de är ciggen som gör halsontet... mamma fick ont i halsen efter dom också.. inte bra... .men just därför ska jag ta en cigg nu.

Idag på min plan står inte det något alls..  ska jazzzzzzzzzzzzza baah då. Mamma fyller ju 45 så det blir godsaker här hemma.. nee... säkert inte got.t.... nu är hon fan kärring.. inte har man en ung mamma ele................whoooooooooooooooooooooooooooooo carrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeessssss?inte ja iaf..... hahhaha cet video... inte bra

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0