Getting over you..

Usch o blä vad irriterad jag var imorse... Fan alltså.. Hunderna sliter med mig överallt. Fan valpen är värst. Bajset och kisset hänger på väggar och fönster...Nemo skiter fan överallt...Kommer dö inom kort känns det som.. Nu har jag stängt ut dom ett tag så jag kan få vara själv en stund.. Nu är cet på Spraytan.....I WANt also..Men tror ja ska sola lite i solariumet förre nu till veckan när jag kommer hem till han.Sen ska jag dra några runder i  gymmet också få bort dom här korv armarna....Nu ringer pappa men jag känner att jag orkar fan i mig inte svara idag.. Har inte tiden..  NEE precis.

Tänkte göra klart svenskan och handeln i dag men eftersom mitt huvud värker sönder så får det bli imorgon... Har inte pratat något med velvet idag eftersom han har tydligen åkt till ankara fick jag veta av carrå. roligt att han sa något.. Nej det här blir inte acceptabelt. NU ska ja dra något gammalt över mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0