Har fått en underbar ny låt... Tarkan - Hepsi senin mi!!!

Idag så flög skolan iväg...Handeln gick faktiskt underbart bra...En litet test som inte ens var något test tycker jag... Jaha en hel uppsats om Kristendomen skulle vara inlämnad imorgon. Finns orken på kartan?? NEj.. Har inte tid faktiskt. Svenskan ska jag göra klart imorgon på förmiddagen tänkte jag, har ju hål en timme imorgon.. Är det imorgon jag har gympa??? Inte så bra för jag har inte packat.. Fan när denna tisdag är över har jag faktiskt inga läxor som står på spel.. Justja.. Måste läsa ett handelskapitel ikväll... GOOD! NOO???? Ska se tv också och sörja för mitt avsked.

Ska jobba två dagar nu ........Kvällen så kanske inte skriver något förrens onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0