Helgen är planerad in i minsta detalj.

Jajjaaamensan!!!! Jobbar på lördag...Sen ska jag faktiskt ut... Länge sedan.. Vet inte vart men vägen visar mig mitt mål.. Idag jobbade jag som sagt... Men var alldeles dö trött... vettetusan.... Farmor hämtade mig vilket var underbart.. CEt hittade kunglåten :D 





Nu vill jag faktiskt åka till turkiet.. Är ledsen o less på detta timrå.. Vad fan finns här å hämta?? inte ett skit faktiskt...De bara hänger skit saker här :D Säger som Linn.. Fan va skönt att man inte varit med om något drama på skit länge, men lite snack hit o dit får man ju alltid höra men med näsan drar jag min kos.. att vissa inte ba kan tysta ner sig.

Kommentarer
Postat av: joli

Tummen upp ;) våran hemlisssssss

2009-09-30 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0