Igår var ingen bra dag,....hoppas denna blir bättre.

Igår var jag allm´änt less och ledsen.. inte bra emma.... trodde inte detta om mig själv faktiskt.

Nu ska jag snart till sjukan för att kolla för urininfektion..fick kissa i en liten burk hemma i morse.. inte fräscht......hoppas att de är det annars blir jag tokig.. orkar inte. då har man väl kladde o har haft de i flera månader.... eller så beror svidandet på att jag hedde sån där handsprit in i pupp.... kanske inte det bästa.. den friterades sönder...............men tänkte på allla bakterier.... inte smart emma... nee inte bra samtalsäämne... bye


I belong to you, you belong to me,


en sak e king iaf.. var skit sjuk när jag kom hem från utlandet... nu är jag som frisk... mitt immunförsvar e king o laga mig när jag är sjuk.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0