Lördag

Ikväll ska jag skjutsa mamma å håkan till planet som går vidare till turkland...Är så avundsjuk så det finns inte på kartan. Hade jag inte gått i skolan hade jag åkt direkt..... LÄZ: Haha igår var jag ju helt sjuk.. gick till sängs runt 12 o pluggade till halv två.. bra emma.. Men behövde göra klart allt ja missat på historian.. Nu äre bara svenskan ja måste välja en ful grej om och skriva om kristendomen.. Men har faktiskt inte tid.. Ikväll ska ja o cet dricka lite bärs här och ha allmänt trevligt.. de kommer bli en stund för dagen...Saknat öl..Drack en äckel cider igår..Inte på min sida av kartan.. Cider är för söt.tt.t..t.t. Nu är jag hundvakt en vecka framåt :) Mysigt med goo hundarna...NU ska jag sätta  på mig ansiktet tänkte jag så man inte ser ut som en hök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0