såset i sås

Skolan var en enda jävla lall idag.... Fan hur kan man ha så mkt i skolan efter bara 3 veckor.. detta kommer bli mitt öde... sista timmen vare gympa.. cet åkte buss med mig hem,.. hade tagit fel på tiden så vi satt o surra i kanske 45 min innan the bus kom....inte bra..... veli har ju skaffat telefon men jag måste fan ha skrivit fel nummer.. inte så bra där emma.. idag är jag faktiskt på bra humör... de e bra-........... för jag är ledig imorgon och fredag.. fisen i håle... nu ska jag såsa på tven och äta mammas nybakta äppelkaka.... nu gnäller morre för att han inte får något kaka.. men han kissade o basjade inne inatt.. hans mage var inte på topp.. mamma hade vaknat av något som lät också trodde hon att det var någon vattenledning som var trasig.. men inte då.. de var lilla morre som kissade på byrån i deras sovrum,...

Kommentarer
Postat av: c sjögren

HAHAHAHAHHAHA

2009-09-09 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0