Satan i gatan

Fan också.. Ville basta idag med cet... Och göra spraytan imorgon med henne.. fan ekonomin finns inte.. vad har hänt..Ska se hur de blir på henne sedan ska jag troligvist också göra det innan turkiet resan :D  Och ja..Jag har träffat en turk. fråga mig istället.. Kan inte bli värre än vissa här hemma iallfall..

Snackade med julia också idag, lillgumman blir 18 på lördag.... :D  Kul för henne. Sandra blirr 20 på söndag. Sen snackade jag med henne att fan vad skönt de är o vara borta med vinden..  Sen jaha du hade fått mitt lösen.. hur då som.. Jaha det var du som glappade.. MEN MEN!!! kanske ska byta löset soon elle??? ORKA inte byta kanske.!  pratade med veli också förut.. Nu vill jag åka... kanske lite långsökt o träffa en turk men så jävla skönt o träffa en ny människa som inte vet ett skit om en o man slipper höra massa jävla skit hela tiden.... Sen är detta ett kult äventyr..Falla för turkar går ju i släkten så.....De är roligt. Synd att min engelska inte hör hemma.

NU ska jag dra iväg o göra min middag. Har inte ätit något sedan skolan eftersom jag varit ute med hundarna å städat hela huset.. Jobbigt som ett as. Ska äta vårrullar och friterade strips.. Bra kompo?? EXAKT: Finns inget annat hemma å på mamma lät de som om hon hade köpt så mycket hem att äta... In my face.... Ikväll är det elin gummsan på idol!!!! SKa bli jätte roligt o kika på de. NU ska jag fixa min mat.

JA VILL BORT:.... till mitt lilla plan.

Kommentarer
Postat av: jonna

du är ju inte dålig på engelska!:D

2009-09-15 @ 20:41:04
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: johanna

PERFEEEEKT! som vi brukar säga då :D

2009-09-16 @ 01:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0