thats my name

OJA! Fan fattar inte vad det är för fel på mig.. Kul var det på jobbet iaf när tjejerna sa att man hade gått ner i vikt....Men nu äter jag hela tiden.. Är hungrig 24/7 ... vad ska jag göra? äter kakor hit och dit...Magen mår inte bra men det beror väl på medicinen.... Detta är inte mitt kall...... Ihelgen ska jag o cet dra i oss några bärs..........Hoppas att linnket vill joina.. annars blir jag less på den kärleksduvan... Ha inte tid.............Saknar veli också.. vad fan äre med mig??? detta är inte bra... träffades ju bara i två veckor men ändå.. sjukt att man kan bli så förtjust på så kort tid.... men vissa älskar ju andra efter 1 vecka så... men de e ett bra liv.... Nu ska jag dra något gammal över mig.. kanske min sko.från en annan mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0