Jag blir tokig

blir tokig... hatar matte och funktioner... döden var talerna... kom lite längre fram, har fyra sidor kvar på läxan... 22 tal kvar, å då äre A B C uppgifter på nästan varje uppgift så de kanske är runt 30 tal minst kvar iallafall... hahaha inte bra... för många får se om jag drar några sidor imorgon, sen sa läraren om man har tur så får man faktiskt plugga på lektionen på måndag also=) i hope.. fan kändes som om jag pluggade hur mkt som helst.. ändå kvarstår ett antal tal... också katt pappa till hjälp är inte så mkt bättre heller... han är ju expert, så fattade typ hälften av  allt jag gjorde... dessutom drack han öl så det var inte så bra blanding..

Känns som om jag kommer somna tidigt ikväll, dö trött. har städat hela toan så blev ruskigt slut av det. Åt hamburgare hemma idag, skippade stripsen.. måttligt nöjd.. har varit ute och gått 5 dagar i rad....  hoppas man håller i denna vana nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0