Det var någon som ringde..

Det var någon som ringde men jag orkade inte röra mitt feta arlse och kika vem det var...

Funderar på att färga håret svart igen, också långt löshår som jag hade till studenten, var nog den nöjdaste gången jag var med håret, berodde nog också på att det var remy hår.. den bästa kvaliten.. så sugen att beställa mer men ska avvakta nån vecka innan lönen kommer.. detta hår som jag har nu är ju som katthår... HatareT..

Jobbade idag, gick bra.. igår var det myskväll med linn och jonnisen! Skit rädd var jag när jag skjutsade hem dem å skulle tillbaka till stan igen, fan snön bara öser och folk bara gasar om en på motorvägen... en annan ligger 60 och hamnar bakom en jävla långtradare som nästan stannar i backen...

Skickade iväg visum papperna till veli så nu är allt på sin plats och klart, första gången. Nu ska han bara åka ner till ankara och ansöka, efter får vi vänta en vecka på svaret.. 50/50 chans är det.. Jag ber med mina bara händer och hoppas ni också gör dett.. Om svaret blir nej, så ska jag bara ner dit och fira nyår med honom, inte förra året gjorde vi det så då ska de fan bli detta år.. Sen drar jag nog en månad igen i februari.. för om han får nej, då orkar jag inte med livet...


Lyckligaste dagen i mitt liv.. Studenten och dagen innan jag skulle bege mig till turkiet i en månadstid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0