Finally its done!

Nu är älsklingen i Istanbul! Vi får svar om ungefär 5 dagar.. i really wish he could come here to new year.. de skulle vara great....


Idiot sado har ringt mig nu två nätter i rad klockan två på natten och varit helt sjuk i huvudet......vilken jävla idiot


Iallafall så har jag glömt bort att berätta, det blev en akutresa till turkiet förra veckan.. Mådde inte alls bra över allt som har hänt de senaste två veckorna och var verkligen inte mig själv så jag åkte ner dit för att få vila upp mig och för att veli skulle få ta hand om mig;) Det var helt fantastikt, vi hade en bil en hel vecka så vid det här laget är vi nog ganska känd i alanya... haha... EN kväll var så vidrig.. jag fick strån från en diskborste i min mat.... fyfan, vi skulle bara testa en ny resturang men den var skit.. jag säger de, jag ska aldrig gå på nya resturanger... jag ska gå på de små turkiska för de är fan bäst och renast mat... Vi bodde iallafall hos velis familj en vecka och det var underbart, mat på mat hela tiden....Jag kom hem som en julgris... däremot att vattnet var borta i två dagar var inte så roligt också den där sitttoaletten är inte så rolig den heller.. Men det var bara att vänja sig haha sedan fick veli koka upp varmt vatten en dag och hälla det över mig så jag kunde duscha... Åkte iallafall hem med malin och det var mysigt...


Idag är jag ledig, ska åka iväg på ica maxi sedan med mamma och mormor för att handla julmat.. Nu ska jag slå in de sista julklapparna, fy i helvete vad dyrt det är med julen, trodde man kunde hålla sig å köpa julklappar för 1000 kr men det var ju bara att glömma när man är 8 st personer i familjen... Den ligger en liten söt julklapp till veli också under granen som han ska få se i webcamen på julen tänkte jag så ska jag öppna den åt honom haha=) lite roligt, för det var ju egentligen tänkt att han skulle vara här innan jul menmen... hoppas på nyår eller min födelsedag iallafall...



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0