Hey

Dom ringde nyss och frågade om jag kunde jobba i stan, men kände att detta är min lediga dag och jag hade lovat mormor som sitter i rullstol att komma till henne så jag tackade nej. Kände också att efter alla omständigheter så måste även min kropp få vila, för det har den inte fått gjort så mycket sedan i måndags, man ska ju vara hemma minst 4 dagar en annan började jobba dagen efter... Men jag får sådan jävla ångest...........När jag tackar nej till jobb, men man kan inte alltid ställa upp.. Säger aldrig nej så idag fick bli en nej dag. Sedan pengarna som förloras:*( haha ne nu måste jag sluta tänkte på det här annars får jag ångest hela dagen.

Veli var skit gullig igår, han översatte och skrev poet ord till mig på svenska, vissa meningar var rätt och vissa var helt spårtlöst fel.. Sedan ringde han mig o lät så konstigt, så jag frågade vad fan han höll på med, då hade han tydligen skit ont i ryggen så han ville att jag skulle skicka ett sött sms så kanske det blev bättre... fjanten haha . 

Sedan bad jag honom att köpa underkläder i present åt mig från turkiet, ska bli intressant att se hans smak haha.. jag vet ju redan vad han har för åsikt om visssa av mina kläder så de ska bli roligt o se...


Nu ska jag ut med minnos, sedan svänga förbi farfar och sedan ut till timrå till mormor...

Såg även att jag var ledig fredag lördag... grymt sugen på en fylla då.. de skulle vara intessant. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0