vilken underbar man trots allt..

fan vad jag älskar veli nu.. .först skulle han åkte iväg till ankara utan papper för att han hade redan bokat bussbiljett så han tänkte be mamma sin skicka dem men då blev jag så ledsen för jag ville att han skulle vänta hemma i alanya och sedan åka iväg till ankara...och han skulle åka med en kompis som hade bokat om sin biljett så han kunde åka samma dag som han själv så han hade väl dåligt samvete för det,  men han lyssnade inte och sa att han skulle åka men sedan då han satt sig på bussen mådde han så dåligt för att jag var så ledsen så han klev av igen... fyfan vilken söt människa.... verkligen första gången han någonsin chockat mig så mycket.. var 100 på att han skulle åka också tvärvände han 5 min innan den skulle gått... vilken underbar skapelse.. älskar han enormt mycket!!!

Sedan kom han till msn och tröstade mig och hjälpte mig att göra en omelett.. första gången jag har lyckas göra en omelett och kunde vända på den också i stekpannan... också viker man den dubbel och har ost emellan.. världens godaste turkiska omelett... mums!! med den röda pepparen också... good.. bra, jag som just inte ätit något idag för jag var så deppad att han skulle åka......synd att papperna var försenade annars hade jag fått veta svaret nästa vecka på torsdag men nu blire att han åker på måndag och måndagen därpå kommer the answer.... fantastiskt om de blir ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0