1 månad tills turkiet idag då:) Snart får jag träffa gubben!

Hej! Jobbat idag.. från 12-20.15... Stängde med sandra och är riktigt nöjd över våran insats så vi skrev ett brev till Hanna som öppnar imorgon om hur duktig vi varit:D hahah. Jobbet gick bra, lämnade tillbaka returer.. Ganska många faktiskt. Sedan flöt bara dagen på..

Var ju som sagt på sjukhuset igår...SÖt linn som ställde upp å skjutsade mig.. Hade ju urin igen.. Jätte bra.. 4 ggr nu....Underbart. Fick samma skit medicin igen, jaha dom tycker inte att fyra ggr är nog lr? Om jag får tillbaka det en gång till jaa då ska dom undersöka o sånt....Jaja.. dom ville att jag skulle få nå stort fel innan det....SOPER!!! Jaja..orkar inte med livet ba... Imorron fick jag låna mormors bil så ska hämta upp Linn innan praktiken.. Inte kört på länge så man får väl ligga på 30 hela vägen då.. Haha. Jobbar fredag o lördag nu endast... På söndag kanske jag ska sätta i nyhåret.. för de jag har nu är alldeles för lite plus att det hälften sitter fast med hårspännen..Jätte bra emmma...jätte bra....


Snart åker jag till turkiet:D:D:D en månad...................Har inte pratat Med VELI idag.. inte velliiii som vissa säger hhahahh.. Men ja har inte hunnit o mina pengar tog slut på mobben ikväll.. så får fylla på den snart igen då... är så dum som inte fyller på med 200 kr ... ne ja kör 50 o 100 o tror att jag har gratis sms fast jag inte har de... jaja nu ska jag dra min kos... hörs

Kommentarer
Postat av: matilda

men vafan stavas han inte med två L för då??!??!!??!?!?!?

2010-01-14 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0