åker snart...............underbart

snart åker man igen. som jag sa till carrå igår att visst kommer det kännas annorlunda utan na för det är "vår" grej som hon sa men nu åker jag ju till vet o bara för han.....sen blire med brudarna i sommar.. lite festi.... perfekti.....underbart..............................................ska snart fara o jobba...... fan va lack jag blev när dom höjt resorna... less.. fick 14 i lön så de var de bästa jag någonsin ha fått men känner ändå inte för å betala 5 tuss för en resa..hoppas dom åker tillbaka på 3 istälet. sen har någon idiot snott 500 spänn från mig .. lr så har jag tappat bort dom i mitt rum... inte alls bra emmka men är iaf 10000000 på att jag hade tuss spänn.... tusen......vem kan detta var i family? ingen tror jag.. har nog lallat bort den i mina sköna dansstädningar.. oj nu måste jag skynda ska platta huve, satt i löshåret igår med tejp.. underbart.. nu är de precis så tjockt som jag ville..............

får ångest att ja inte pratat med vet på 2 dagar.. bara för att jag är så fattig å kan inte fylla på mobilen...........







hahha och jag är så lycklig över en annan sak som hända också :D väldigt bra samtal

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du säga att du är fattig när du fick 14 000? de borde räcka till att fylla på mobilen:P

2010-01-24 @ 00:05:10
Postat av: Anonym

henk chansar jag på, det va nog han som fällde den där kommentaren.. smygarn! snokarn! nyfiken som fan!

2010-01-24 @ 01:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0