Endast få slingor kvar

Fan löshåret åker av som jag vet inte vad nu.. Endast nå få slingor left... Men ska beställa nytt hår till veckan och sätta in det så småning om... Nu ska jag snart iväg på praktik, linnket ska hämta upp mig så de känns skönt o slippa gå till bussen i denna kyla.. Inte alls min grej, men snart åker jag till varmare breddgrader..DÄr man kan gå i t-shirt iallafall sen om man inte kan bada de skiter jag i..... Nej nu ska jag klä på mig innan linnket kommer....Efter praktiken blir det till o hälsa på faffa:)


Fyfan vad otroligt lat och trött jag har blivit på morgon.. Tar mig knappt ur sängen.. Helt otroligt.



järngänget.

Kommentarer
Postat av: c som i hej

kan du komma på min fest, elller är detta negativt, merhab

2010-01-08 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0