god fortsättning på det nya året........jätte bra att sibel tjuvkikar när jag skriver

haha ja matilda men fan alla surrar ju att han är så jävla bra... han är ju sämst blir ba irri



Haha måste bara skriva om detta på nyår.... Ja mahmut och niklas ställde ju upp raketer som julia fått från hennes mammas jobb... Dom ställde upp dom utanför vårt hus, rakt upp... ja då är de nå fel på raketjävlarna så dom åker rakt emot grannarnas hus ... jätte roligt att vi bombade grannarnas hus............ kanske hade varit kanske en halv meter närmare så hade taket ryket och granndörren.. å dom stod ute och började ducka och allt när våra 10 raketer sköts samtidigt emot huset deras... o dom är ju inte världens gladaste grannar heller.. de var ju jätte bra de där, jätte bra....
 
idag har jag jobbat... imooronnn fyller jag år..... snacka om att detta är har förändrats mycket.. men jullan var med förra året på min födelsedag också så de är ju roligt iaf=) nu ska jag såsa.. snart turkiet i två veckor också ha inte tid med livet nu hej... förra födelsedagen var kung iaf=) synd ba att då kunde inte alla mina vänner följa med mig hela kvällen..........men ja minns den som igår... första krogen rundan..... skulle skryta att man var 18 på bk och drog upp o dansa på borden... jätte bra emma.. dåligt pinsamt... nu kom ångesten tillbaka less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0