Im on my way down there

Jaha... helgen har bestått av work:) Skulle egentligen ut igår med cet o linnket men eftersom dom har ett så skönt liv o kan sova ut dagen efter så avstod jag tyvärr. Lika bra, jobbet går faktiskt före nöje i mitt fall.....iallafall om man börjar 10 dagen efter.. Jobbet gick bra o roligt:) Nu har jag nyss solat 20 min så jag är the red face.. Letar fortfarande efter min 500lapp som bara försvann. helt sjukt.. Känner mig jävligt irriterad över det. Hah fick sms av Julia berg inatt gummsan ,varför är inte du med linn o carrå:( haha sötisen! De får bli mer utgångar när de kommer mot studentnedräkningen om de inte blir jobb förstås:) I helgen är jag ledig på lördag så de ska bli skönt, däremot kommer de bli stress o jobba från 10-17 på söndag å sedan hem o ba invänta tåget som går fem på morgonen på måndag :D OMG! 1 vecka kvar och jag är så lycklig så det finns inte:)

Det enda som sitter i min ångest är så klart fitt matten.. Men får jobba ikapp mig när jag kommer hem helt enkelt:) Inte hela livet och kommer inte precis få ig för halva kursen är ju kvar. Nöjer mig med ett g helt klart. Imorgon ska jag ta bort pojkfrissan på errkan fick jag veta nu.. Jaja nu ska jag fortsätta leta efter min peng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0