inge bra alls faktiskt..

Nu är det så att farfar har ju åkt in på sjukhuset. de började i söndags om jag inte minns fel.. stackarn hade ramlat halv sex på morgonen på toan och inte kunnat tagit sig upp efter det o legat enda tills klockan 12 då hemtjänsten skulle leverera mat då han inte hade öppnat. Då hade dom ringt upp pappa som hade åkt dit och fått  ringa dem som har hand om extra nycklar också hade dom fått öppnat. DÅ hade han legat där på magen och hade slagit i ögat i dörren och hade blåöga.. Farfar har ju fått massa proppar förut som har gått ut i benen så han är ju vinglig och så, och på så vis kunde han inte ta sig upp

Sen i söndags har han legat på sjukhuset och är sig inte alls lik.... Han är helt förvirrad.. Trodde att vi nyss hade hälsat på honom fast det var igår. Ringt och skällt ut pappa för vi hade lämnat kvar han där och igår natt hade han hållt på och gått runt å tryckt på larmknappar osv... Vad har hänt med min farfar...Han som alltid har varit den friska och är nästan 80 år gammal... Farfar har alltid varit den bästa å snällaste så jag mår verkligen dåligt nu om något skulle hända honom..... Jag är verkligen ledsen nu...


Jaja.. Blev bara tvungen o skriva av mig... Jobbet gick bra idag, nu är jag hos syster och inväntar paradise hotel...

Kommentarer
Postat av: linn

Finns här vännen.

2010-01-05 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0