Justjaaa!!

Glömde att berätta att snart kommer åsa mini vara på vägarna igen....Hela framdelen av bilen vibbrerade ju så jag trodde att det här skulle kosta mig hur mkt som helst men då visade det sig att det bara var ett av framdäcken som hade pajat.. hahahahha fan va vasssst det var.. ståltråden i däcket hade släppt så allt gummi hade typ sprätt upp... inte alls bra .. men tur att det är sommardäcken så får köpa nå nya till sommarn.. den gick dessutom igång även fast den stått helt still ute sen i augusti.. sann vän..... Skiter i om jag åker runt o låter över hela timrå:S haha får fixa avgassystem framöver å stötdämparhäftet.... nu ska jag snart ut med den ängeln igen!!! skönt å ha bil igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0