merhaba....ich heisse-- kukarsle

Nehe-- Jag klarar fan inte av de här längre, de blir sjukhuset på måndag lr vårdcentralen.. har sånna jävla urinträngnigar så jag vet inte vart jag ska ta vägen nå längre.-... Kan fan inte ens sova.. Sen går jag på toan 100000 ggr och inte kommer de kiss här l r ....har säkert fått tillbaka urinet......Matilda som vanligt ska ju påverka mig så de är lika bra .........................................................................................................................................................................Mitt värsta fall... som jag hatar... Nej nu ska jag iväg å jobba:) Hörs!!! Ikväll blir det lugnt igen, för imorgon börjar jag tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0