Nemo är den flygade hunden

Haha valpen som vi har hemma här är helt jävla galen... de bara står o tjuvkikar.....

Iallafall så har det hänt mycket sen sist.. Vart ska jag börja? Hmm.. Idiot detur ställde in exakt alla sina jävla resor i hela februari så de var ju jätte roligt för mig som hade bokat tåg o buss enligt deras tider.. Detta fick jag veta i förrgår så paniken inom mig flögs runt för jag visste vad som väntade mig då.... Istanbuls flygplats.................. Men till det goda... Allt löste sig till slut iallafall och jag blir borta 16 dagar:) Åker den 8 februari...............Men allt kommer bli så himla mysigt och bra.. KOmmer tänka på cet under resan.. Sexy bitch, Do it like a truck,Stereo love.................................Inna- hot......Wonderfull men snart åker iv igen på studenresa... Saknar veli så mkt men nu äre kort tid kvar iallafall

Nu ska jag åka o jobba orkar ej skriva mer om detta hha har ej tiden :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0