Sjuk

Jaha, då var man sjuk igen då...Fan ja brukar klara mig år o dar o inte bli sjuk men fan de här året har varit mitt sjukligaste år.....då räknar jag alltså med år 2009 eftersoom 2010 har bara början gått...Inte alls roligt.. Nyser som en tok men dessa två dagar av att vara hemma har gjort mig bättre. I torsdags var det riktigt dåligt. Sov 13 timmar sen var ja helt borta med feber o snorig som ett barn...

Jag som skulle köra två dagar denna helg. Ikväll skulle jag egentligen fira Jonnas 18årsdag, vilket får mig på dåligt humör för jag hade verkligen velat varit med för gummsan blir ju 18!!!! Hoppas du får en bra kväll ändå utan mig som sitter o nyser haha. Vi får ta det en annan dag vännen. Sen imorgon vare ju meningen att jag skulle ut med Linn och Carrå men då går dåren carrå och piecirar sig så de var ju ba o lägga ner de också, tråkigt när man hade bokat in sig på de. Men men, får vila upp mig för i Turkiet blir det nog en öl varje dag..

Har så mycket och fixa innan resan, måste sola.. Kan inte åka ner som en snöboll också kommer vet som är brunast.. De funkar inte i mitt fall. Nu ska jag beställa lite underkläder å så som jag kan ha med mig ner nu.. Sen äre bara o räkna ner dagar som gäller för mig..

Jobb hela helgen blir det också, så det var bra att jag vilade upp mig så jag kan jobba... Have a nice day!!!(vets citat..) hahaha

Och Jonna, hoppas du får en underbar kväll! Ångesten flyger att jag inte kan vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0