Tack Gumms linn!=)

Nu har jag nyss vaknat... Så jäklas skönt o sova ut på dagarna.. Imorgon börjar skolan men jag funderar på att börja på måndag istället.... delvis kanske för att de blir jobb någon av dessa dagar och för att jag känner att de känns bara onödigt eftersom de lär inte bli å praktik så då blir det ba lall på skolan.. Ha ej tiden med det.. Sen att man inte fått matersättning.. känner en irri över de...

Pratade med velvet igår go gubben min.. fan vad jag saknar honom.. men snart sticker jag.... men han är så gullig.... även fast han har kort stubin..... i dont like video on facebook... hahha så då taggade ja han i flera igår.. de är så roligt när han blir fjant sur över mini saker... jätte bra.. men han lovade att han skulle gö frukost åt mig varje dag........................de är annorlunda.. får vi se om de blir så lr inte...men vill ba pussa på karln nu!! jobbigt

nu  sticker ja o äter lite gammal kebab från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0