top of the wooorldddddd!

Im sooooooo!!!goood......Fick mvg i slutbetyg i psykologi A:D Sedan fick jag mvg på inlämningen i historian, mvg på en uppgift i religon och vg på en i religon, tyvärr blev de ba vg i religon för hon ville ju ta ut få delar som hon ville att jag skulle förbättra men då var kursen slut!! !hahaha . men är jävligt nöjd ändå eftersom halva kursen låg jag på g sen får ja i slutet mvg kvalite på uppgifterna:D Merhaba!! kingen!! Har nog inte fått så här många mvg på länge sen är de dessutom i ämnen som spelar roll för mig o inte nå fjant handels ämnen....

Studenprat idag som sagt....Resan ska bokas...CET EET EET LET... dE KOMMER BLI KUNG BRA..tyvärr linn o emma....ja o cet drar två veckor!!! Nu ska jag käka... Har jobbat hela kvällen, imorgon blir det jobb från 11 till 20.15...

Kommentarer
Postat av: jonna

ojdå vad duktigt du är som hinner med att jobba så mycket som du gör och ändå får så bra betyg!:D

2010-01-13 @ 14:04:38
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0