Efter ett samtal så blev bilden av det hela lite bättre.

Är så otroligt glad över min nya vän Emma:) Hon skulle egentligen kommit upp hit nästa helg och umgåts o festat med mig men jobbar hela helgen. Antagligen åker jag ner till henne i göteborg lr så kommer hon upp någon annan helg=)

Iallafall så efter ett samtal så känns allt mycket bättre, väldigt mkt bättre=) är tokig i denna karl och turisterna nere i turkiet, framför allt tjej är de mest patetiska jävlarna jag sett, även om dom vet att turken har flickvän så försöker de in i de sista, vart fan är respekten? Hahah är bra jävla sugen o visa upp ett mail som jag fick av en brud som var efter veli i 2 veckors tid, varenda minut iakttog hon honom och försökte få med honom hem, smällde han på röven mm... blev toooooooooookig. Men som sibel sa efter hon läst mailet*: den där bruden har ju en psykisk störning, man beter sig inte så där om man är normal... Fy fan vilket skämt... " jag är allt du önskat vara, jag är bitchen du borde hålla dig borta från... när min kille dumpar mig så komme rjag ta din..... " hahhahha å ännu mera saker skrev na...idioten

Ska iallafall ner i augusti o fixa visum o allt, ska bli rriktigt skönt o åka själv o kunna bara leva o va med veli o hänga med sado, ville ha med mig syster men dom kommer hem i mitten av augusti så dom var inte så sugen på å åka... lär komma hem med en ring på handen då haha..SPelar ingen roll för jag älskar verkligen den här karln, jag får inte nog av han...................mamma ba: men flyttan er dit då för fan... Haha ne men jag är helt tokig i han! Aldrig känt såhär förut för någon.

Nej nog pratat, nu ska jag cykla till ica med mamma!

Kommentarer
Postat av: jonna

haha knäpp tjej dedär lät som:S haha.. men en ring på fingret är väl lite tidigt att tänka på bruden?;)

2010-07-13 @ 14:58:31
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0