haha dampen igår.

Jag kom tillbaka ganska snabbt hit igen, men de är så jävla skönt å skriva av sig... Iallafall så ska jag iväg o jobba snart, gårdagen spenderades med Johanna och hennes kille o kompisar. trevligt, men åkte hem ganska tidigt. man får ingen ro när man ska jobba dagen efter, sen har jag jobbat en hel vecka nu å så är ganska så slut.. endast imorgon kvar sedan är jag ledig i hela två dagar..

Syster ringde nyss , dom hade bett veli fixa en lägenhet åt dom nu nere i alanya för de ska dit på semester, snackars mahmut, han lär ju får höra en hel del, skämigt:/ Haha de roligaste är att bror min också är där nere, skulle ha åkt nu så hade hela familjen varit där, nee nu svettas jag ihjäl... måste åka på jobbet nu kriss


Får se när jag skriver igen...det är en gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0