Man får höra något nytt varje dag så det är lika bra att jag skriver av mig

Du påstår att jag har varit sur hela resan, att jag skitit i dig.. Detta kanske beror på vissa saker...

Det började på Arlanda, då du började grina över turken du skulle ha träffa, han var ett svin och då blev hela resan förstörd redan från början.. Vi kommer fram till Alanya. Veli som knappt tjänar några pengar har betalat en lägenhet för oss i en månads tid.. Du tackar inte ens för de utan istället blir less för att den är som den är, vi erbjuder dig att sova i sovrummet men BÄDDSOFFAN DÖG FÖR DIG...alltså inte soffan som du påstår att du har sovit i. Jag börjar snabbt inse att din resa går ut på att vara full 24/7 och att du måste dricka vatten varje kväll för att du är för full. Veli slog aldrig Carrå utan det var en bitchklapppph.... lite skillnad på det där tycker jag, alltså ett slag de är ett slag, ett fet slag alltså, en lätt liten bitchklapp är ingeting och jag hörde och såg de hela. Det kanske var bra att han gav dig den där lilla smällen för att annars hade någon annat gjort det, det är lite skillnad på kulturer och man kan faktiskt inte bete sig som man gör i sverige i turkiet. Det var inte så överdrivet som du sa, visst kan det vara onödigt men du  vet att det är skillnad och man kan inte supa sig full och vara med dom man tycker är ok i det landet, det är veli som är kvar där och inte vi, det är han som får leva med surret efter dig. JAg orkade helst inte vara med någon som super hela tiden, jag kan inte ta ansvar över detta och att du blev utlåst en kväll var för att DU själv valde att gå ut och supa, ska jag då vänta uppe på att du ska komma hem då hela natten, kanske du inte ens kommer hem? varför ska jag göra det, det är väl inte jag sm går ut? du valde det själv och du visste att det bara fanns en nyckel. Är man 18 år så tar man väl lite egna ansvar.

Jag insåg ganska snabbt att detta var ett misstag att åka dit tillsammans med någon och därför tog jag avstånd och var med emma istälelt som var en normal person, som inte behövde supa hela jävla tiden. detta var inte vad min resa gick ut för utan jag åkte dit för att träffa min pojkvän och spendera tid med honom, jag ville inte gå ut och supa huvudet av mig och röka på och träffa nya killar. tyvärr .... Varför du var så besviken på denna resa är för att jag inte var ute och söp med dig varje dag, varför inte jag brydde mig om dina misstag du gjorde där nere, ´varför inte jag brydde mig när du tappade din plånbok, eller om killen du skulle träffa där nere... detta var för att jag insåg att inte du är alls mogen för det här, du har inget ansvar, jag har varenda gång måste tagit tag i allt när det kommer till allt, flygresa, jag fick städa, tvätta dina kläder(du hängde upp dom själv , de va bra)tågresa, vi måste gå dit., vi måste vara där... Jag blev sur och less för jag är inte någon mamma som ska måsta ta ansvar för någon som är 18 år... därför blev du besviken och snackade massa skit... men vad tänkte du egentligen?? jag åkte faktiskt ner för att träffa min kille, inte för att leva något jävla liv som man till och med bli hatad för som turist i ett land, det är sjukt....Folk började fråga mig vad det var för fel...De känns inte ok, men ja har lärt mig av detta... måttligt mycket.. tack så mycket.

Och du L:::.du ska sluta säga massa saker, du känner intem ig längre. vi har inte umgåts på 5 år.. du har inte en aning om vem jag är nu!!


Var tvungen att skriva av mig, hur denna resa egentligen gick till......tänk att man ska ha en pojkvän i turkiet och ändå ska folk här hemma snacka, helt otroligt.


hörss vänner.. jaa de kan vi jonna=) hör av dig imorron!

Kommentarer
Postat av: En oberoende

well said.

2010-07-22 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0