tillbaka till verkligheten

Nu är man hemma efter en månad i turkiet, känns som 2 veckor...skulle kunnat stanna var där hur länge som helst med veli, sado o emma och allihopa... så underbara!!! saknar älsklingen otroligt, lika jobbigt varje gång men som tur nu så blir det endast en månad sen åker jag ner så ska vi fixa pass o saker till han så han kan komma hem nån gång till mig!! sen ska jag emma feyzi o veli öppna resturang om nå år;) haha.. drömma kan man. Nej imorgon blire jobb... sen ska man tillbaka till promenaderna.. en månad sen jag rörde på mig men de ska nog gå bra.. brun är man inte heller, dåligt väder sista dagarna och några fler dagar, vaknade 1 varenda dag typ:S haha också var man på stranden i två timmar sedan kom älsklingen hem så ville ju spendera så mkt tid som möjligt med honom! helt underbart o va med han en hel månad trots allt skit, sista veckan var bäst=) men de kommer bli kanon i augusti.. sen hände de en sak med min mobil så har inga nummer kvar alls.. måste fixa en ny telefon också haha.. nej nu ska jag kanske lägga mig, jobb imorgon eftermiddag, ska sola på förmiddag om vädret tillåter.. hejdå:=


hahah justja, sen så har pappa köpt en raggarbil(Y)!!! Den ska jag ta en tur med någon dag!!
haha vilken ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0