Första skoldagen

Nu äre första skoldagen efter 3 veckor .. Känner en jobbighet men ska också bli roligt o träffa let o cet o set.. har inte träffa dem sen jahgg kom hem då.... ska dra en liten vals dans inför dem tror jag. Nej nu.... Måste jag snart gå till bussen. Har sovit hos syster inatt, maho gjorde godmaten och den turkiska efterrätten.. Underbart. Jag tror han ville visa att ´han också kunde när han såg velis lagade mat på bilderna på fb...


Har fått en sån jävla panik ångest.. Kan inte vara själv alls nu för tiden. Var tvungen o sova här inatt för jag kan inte ens sova själv heller... Fy fan det är riktigt hemskt det här.. Sen att mitt hår blir fett så fort nu är en annan gåta.. Helt otroligt, duschade det igår.. ne nu ser jag ut som en olivolja i håret.. NU måste jag sticka... hööörsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0