Ganska så trött.

Är helt slut.....jobbade 9-17... ganska långt pass men sov för lite dagen innan det är därför jag är trött som ett svin...Pratade med gubben nyss=) 1 timme...ja försökte lägga på men han kände inte samma sak.....Fan vill bara åka ner nu=) tur att jobb o skola fördriver min tid=) all min tid..Har inte tid för något eget längre.. skönt ändå. SKulle ju försöka banta men varje dag har de blivit en cola och en kebabtallrik sen jag kom hem.. fan de är sjukt vilka pengar jag lägger ut.. säger varje dag till mig själv att detta är den sista men det går fan inte... Sen så känner jag nu att jag ska sluta skriva om Vet i min blogg, vill ju inte bli en sån som surrar hela tiden om pojken... sen lägger jag nog ner o skriver här ett tag.. INge roligt längre faktiskt...

HÖRS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0